Istnieje kilka sposobów rozliczania się z podatku dochodowego. Jednym z nich jest ryczałt ewidencjonowany. Wybierając tę formę prowadzenie ewidencji, przedsiębiorca zobowiązuje się do odprowadzenia podatku od szacowanego przychodu. Większość banków, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców rozliczającym się w ten sposób, oferuje kredyty dla firm na ryczałcie. Dzięki temu również przedsiębiorcy rozliczający się z fiskusem w ten sposób mają szansę rozwijać się i inwestować, otrzymując kredyt na dowolny cel.

Jak uzyskać kredyt dla firmy na ryczałcie ewidencjonowanym?

Należy jednak mieć na uwadze, że panują spore rozbieżności w ocenie zdolności kredytowej klientów na ryczałcie ewidencjonowanym. Jedne banki szacują, że dochód przedsiębiorstwa stanowi aż 70% jego przychodu, inne natomiast, że jedynie 25%. Dlatego też warto skorzystać z pomocy doświadczonych specjalistów, którzy będą w stanie wskazać Państwu bank, oferujący najlepsze warunki kredytowania. Aby ubiegać się o kredyt dla przedsiębiorców rozliczających się w oparciu o ryczałt ewidencjonowany, konieczne jest przygotowanie zestawu dokumentów, obejmującego m.in. rachunki i faktury z ostatnich trzech miesięcy oraz PIT za ubiegły rok.

Jeśli posiadacie inne zobowiązania zaciągnięte na Wasze przedsiębiorstwo, to warto byście pomyśleli o konsolidacji kredytów firmowych. Również w tej kwestii pomogą Państwu nasi doradcy. Podpowiedzą, gdzie i na jakich warunkach najlepiej zamienić kilka rat na jedną.