logo dfinance

FAQ

Postanowiliśmy zebrać najczęściej pojawiające się pytania z państwa strony. Jeśli nasze zwięzłe odpowiedzi nie wyjaśniają nurtujących państwa kwestii, nasi konsultanci służą pomocą.

graf

Zobowiązania pochodzące z sektora pozabankowego skutecznie blokują klienta przy staraniu się o kredyt bankowy. Większość banków posiada ograniczenia w maksymalnej ilości posiadanych chwilówek, bądź nawet wyklucza klientów mających takie zobowiązania.
Dzięki sprawdzonej od lat współpracy z większością polskich banków jesteśmy w stanie skutecznie kredytować klienta z chwilówkami. Tak! Konsolidujemy chwilówki. Staramy się to robić w maksymalnie uproszczonym procesie, z minimum dokumentów.
Dodatkowym wyjściem awaryjnym, w przypadku kiedy klient posiada zbyt dużo zobowiązań pożyczkowych, jest skorzystanie z pomocy inwestora prywatnego. Jako biuro współpracujemy również z inwestorami, pomagającymi nam wyprowadzić klienta na prostą.

Najczęstszym powodem który klient słyszy od banku, przy odmowie kredytu jest argument „zbyt wysokiego ryzyka kredytowego”. Lakoniczne określenie pod którym mogą kryć się setki czynników, takich jak:
– zaległości w ratach (klient zapomina spłacić raty na czas i ma kilka dni zaległości)
– zbyt niska zdolność kredytowa (zbyt duże raty kredytów do dochodu)
– brak historii kredytowej
– niski wiek klienta.
Dlatego jeśli nasz klient spotka się z odmową udzielenia kredytu, próbujemy maksymalnie konkretnie określić powód odmowy. Znając dokładny powód jesteśmy w stanie pomóc klientowi wyeliminować problem, bądź znaleźć bank będący w stanie poradzić sobie z nim.

Nie jesteśmy instytucją pożyczkową. Nie udzielamy pożyczek ze środków własnych. Pośredniczymy w działaniach mających na celu pozyskanie kredytowania dla klienta. Dlatego jako pośrednik oferujemy pożyczki w firmach legalnie działających w Polsce. Dzięki temu klienci nie spotykają się z sytuacją płacenia przedpłat, zaliczek.

Nie ma takiej potrzeby, działamy na całą Polskę, stąd możliwe działania zdalne. Pozyskujemy dokumenty od klienta zdalnie, sporządzamy ofertę kredytu i w zależności od banku/ instytucji kredytowej następuje kilka możliwych scenariuszy:
– podpis kodem SMS
– wizyta w najbliższej placówce instytucji/ banku
– spotkanie z doradcą na podpisanie umowy ( nasi doradcy są mobilni, spotykają się z klientami w dowolnym miejscu w Polsce.)
Nie wymagamy od klienta dojeżdżania.

NIE, nie pobieramy żadnych opłat wstępnych. Nasze wynagrodzenie jest wyłącznie należne z chwilą uzyskania kredytu. Nie wymagamy żadnych dodatkowych rozliczeń od klienta poza wynagrodzeniem należnym z tytułu uzyskania kredytu.

Konsolidacja jest formą kredytu, zamianą kilku zobowiązań płaconych przez klienta na jedno. Spłatą kilku mniejszych przez jeden tańszy kredyt z dłuższym okresem spłaty. Dzięki temu klient uwalnia się od zbyt dużej ilości małych zobowiązań, ze stosunkowo wysokimi ratami. Najczęstszym skutkiem konsolidacji jest obniżenie raty klienta o ok 40 %.
Zobowiązania, które są opłacalne do konsolidacji, to:
– pożyczki pozabankowe,
– karty kredytowe
– limity w koncie
– kredyty bankowe krótsze niż 84 mieś.
– kredyty bankowe z ubezpieczeniem bądź sporą prowizją banku.
Dodatkowo dzięki konsolidacji klient może dobrać dodatkowe środki na własne cele, co wcześniej nie było możliwe z powodu zbyt wysokich rat.

Absolutnie nie wymagamy przygotowań 😉 Rozmowa jest prowadzona bezstresowo, w miłej przyjaznej atmosferze. Przy pierwszej rozmowie nasi doradcy zapytają o to czego klient oczekuje, jak wygląda obecnie jego sytuacja kredytowa. Zapytamy także o ewentualne problemy z historią kredytową bądź obecne zaległości.
Ważnym jest aby odpowiadać nam szczerze, tylko tak będziemy w stanie jak najlepiej przygotować wniosek kredytowy, zakończony decyzją pozytywną i uruchomieniem kredytu.

Przy pierwszych doświadczeniach kredytowych, staramy się nakierować klienta na ocenienie swoich możliwości płacenia rat. Określenia jaką maksymalnie ratę klient będzie w stanie płacić, zestawiając ją ze swoimi dochodami. Wtedy też wyliczamy maksymalną kwotę możliwą do pozyskania.
Poza tą kwestią nie wymagamy przygotowań od klienta. Jesteśmy po to aby uprościć drogę klienta do kredytu, właściwie go pokierować. Stąd klient nie natknie się na zbyt drogie oferty czy dodatkowe ubezpieczenie kredytu sprzedane jako dodatkowy produkt. Dzięki porównywaniu ofert staramy się, aby kredyt był dla klienta możliwie najtańszy z dostępnych opcji rynkowych.

Każdorazowo banki bądź instytucje kredytowe wymagają od klienta dokumentu tożsamości. Dodatkowym dokumentem jest potwierdzenie dochodu. Nie ma jednak jasnych wymogów jaki rodzaj dokumentów bank będzie potrzebować w Twoim przypadku.
Naszą rolą będzie uzyskanie oferty na minimalnej ilości dokumentów dochodowych. Dla osoby zatrudnionej na umowie o pracę może to być zaświadczenie od pracodawcy bądź ostatnie 3 przelewy. Dla emeryta rencisty jeden ostatni przelew bądź decyzja o przyznaniu świadczenia. Przy działalnościach PIT za ubiegły rok oraz dokument poświadczający dochód/ przychód za obecny.
Indywidualną decyzją analityka, może być dodanie innych dokumentów dochodowych. Najczęściej spowodowane jest to wyższymi kwotami bądź niezgodnościami występującymi u klienta.

Średni czas między złożeniem wniosku kredytowego a decyzją to ok 3-4 godziny. Z naszej strony wnioski są maksymalnie sprawnie weryfikowane i analizowane, aby klient mógł jak najsprawniej otrzymać oferty.

W swojej ofercie posiadamy kredyty, pożyczki pomagające w momencie wystąpienia zaległości bieżących u klientów.
Zaległości na kredytach bankowych jednak nie mogą przekraczać 30 dni.
Zaległości wyższe niż 30 dni mogą pojawić się jedynie na produktach pozabankowych.
Jeśli na kredycie bankowym został już przekroczony okres miesiąca i zaległości są większe, będziemy mogli zaproponować jedynie kredyty pod zabezpieczenie bądź z osobą poręczającą.

Jest w pełni bezpieczne, posiadamy wpis do KNF uprawniający nas do wykonywania czynności jako pośrednik kredytowy. Dodatkowo wszystkie państwa dane są chronione. Niezwłocznie po zakończeniu współpracy usuwamy pozyskane dane, nie przetwarzając ich.

Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Nie mamy ofert pomocy w przypadku aktywnej windykacji komorniczej za kredyty bankowe. Jeśli komornik zajmuje się windykacją kredytów bankowych, historycznie źle płaconych nie pomożemy.
Jeśli jednak komornik zajmuje się windykowaniem małych zobowiązań pożyczkowych, czy mandatów będziemy mogli pomóc, do każdego klienta w takiej sytuacji staramy się podejść indywidualnie.

Nie, ubezpieczenia są dodatkowym produktem dołączanym do kredytów. Nie ma obowiązku aby klient podpisywał kredyt z ubezpieczeniem. W wyjątkowych sytuacjach sporego ryzyka kredytowego analityk, czy bank mogą zastrzec uruchomienie kredytu, powiązaniem go z dodatkowym ubezpieczeniem.

Zdecydowanie nie. Posiadamy klientów których prowadzimy kredytowo już od kilku lat. Najpierw robiąc drobne kwoty, później realizując kredyty na większe cele. Klienci korzystają też z naszej pomocy przy kredytach hipotecznych czy kredytach na działalność gospodarczą. Więc jeśli tylko klient jest zadowolony z naszych usług, zapraszamy ponownie.

Niestety nie, są sytuacje w których nie możemy już nic zrobić. Szczególnie dotyczą one komornika, który windykuje kredyty bankowe, nie spłacane przez kilka lat przez klientów. Zdarzają się sytuacje zbyt niskiej punktacji w BIK, czy braku zdolności kredytowej, nie mniej każdy przypadek będzie indywidualny.

Tak akceptujemy. Dochód nie koniecznie musi być wypłacany na konto w polskim banku. Najczęściej kredytowanymi klientami z dochodem zagranicznym, są Ci pracujący w Niemczech, Holandii i Czechach. Nie wykluczamy też innych kierunków.

Tak, mamy w ofercie szeroką gamę kredytów na oświadczenie, bez konieczności wykazywania dochodu. Klient nie musi przedstawiać zaświadczeń od pracodawcy czy przelewów. Kwoty jakie można uzyskać na oświadczenie zależą od sytuacji klienta.